Tuesday, March 1, 2011

SelamAt LaJut UsiA!!!!

Saye, NURUL AQILAH BINTI A.RAZAK, kini sudah meningkat umur....
-__-"...tak sangka aku da 19tahun...tambah satu lagi angka,da masuk 20-an.....huhuhu..
Sungguh tidak ku sangka...



3 MAC 1992..
Mak lahirkan aku dekat HOSPITAL BESAR DAERAH PONTIAN...
And aku tak boleh imagine kan camne mak lahirkan aku......



this is my lovely mom....thaks mom....lahirkaN qILA....
jage qila...bagi segala keperluan untuk qila..dan segala2nya demi keselesaan qila..
thanks a lot....miss u so much... :(



yang dibulatkn tu,aku r....comelkan aku time kecik....hehehe..
aku diapit oleh kakak,abang and abang sesepu aku...huuhuhu...


aku suke giler gambar nie.....bab aku bergambar dengan Ayah.....
hehehe.....time nie aku skola rendah....
miss ayah sangat2... :(


ok,umur aku da 19 tahun...bermakne,kematangan aku pon kene lah meningkatkan....
macam yang terjadi sepanjang 19 tahun aku hidup...
dan aku da banyak lalui suke duke hidup nie....
sume aku da merasa.....
kahwin je belom...hahaha...sengal..

know what??
td pas kelas,aku singgah kejap pos mini kat kampus aku....
nak tengok2 lah barang yang kakak aku pos tu da sampai belom...
and the result is...



da sampai..... =)
nie lah die barangnye...
aku soh kakak aku poskan baju....untuk pakai dinner IMS t....dan juge syampoo..
dan kakak aku sertakan sekali dengan kad....



comell.....
aku bace isi die....
dan aku menangis......
my first bufday without my lovely family.... :(


takpe lah kan....
nie baru namenye student life....
dok sini ngan kawan2...
jauh dengan keluarga....kn...
yang ada kawan2 je disisi.....



roomate2 ku.....fatin je yang takde....sedihnye...



tapi digangti dengan roomate yang baru...huhuhu....ok lah tu kan...




dan classmates yang giler.....hahaha...
giler2....slumber....korang memang rockzz lah...


dan thaks pada yang wish my birthday....
sayang korang....
doakan yang terbaik ye untuk saye.. =)


dan yang paling penting....



my lovely family....
know what...aku nak jadi macam adek,disayangi oleh semua orang sebab die anak bongsu..kehkeh...
aku nak jadi macam naqib,yang boleh diharap...boleh wat macam2 keje2...even masak skali die pandai...huhu...
aku nak jadi macam abang..pandai and smart...walaupon kengkadang 'giler'...hehe..
aku nak jadi macam kakak..bertanggungjawab....menjaga kitorang adek beradek sejak kecik lagi....
aku nak jadi macam emak...kuat...tabah...menghadapi sebarang dugaan....love u,mom...
dan aku nak jadi macam ayah...tetap dalam kenangan kami sekeluarga...forever...love u more,dad....

tapi,aku tak boleh jadi macam diorang...
sebab,aku adalah aku...


yang sentiasa slumber dan sporting...
dan tetap comel...kn...hehehe...
dan,aku syukur sangat dengan anugerah yang ALLAH beri pada aku....
dan tiada kekurangan pada aku...
ALHAMDULILLAH...

Ya Allah, terima kasih kerana Kau telah memberi aku peluang untuk hidup untuk 19 tahun ini....
Ampunilah segala dosa ibu bapa ku,guru2 ku,pensyarah2 ku,kaum keluarga ku,dan uamt Islam di muka bumi ini yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia....
Kau ampuni lah dosa2 ku sejak aku dilahirkan hinggalah kini......


SELAMAT HARI LAHIR,AQILAH....
SEMOGA KAU TABAH MENEMPUHI HARI2 YANG MENDATANG KELAK...
AMIN...


















kate aku:die wish kat aku....sukenye.... =)




No comments:

Post a Comment