Saturday, March 12, 2011

-__-"

Hari minggu yang ditimbunkan dengan assignment yang banyak....
mampukah aku siapkan dalam masa 24jam nie???
hari ahad aku nak menghafal surah2 lagi....
ishhh.....
banyak benda nak disettlekan....
dan aku sempat lagi update blog...kan... -__-"


takde pape pon....
saje je nak update blog kan....
cume nak luahkan sesuatu....
tadi aku nampak sesuatu kat facebook.....
aku terpandang 'dia' da declare yang 'dia'.....
in relationship with somebody........
-__-"
ok lah....da declare....
pe boleh aku wat kan....
nie lah akibatnye kalo suke seseorang dari jao dan secara senyap2 nie....
semoga die happy ngan pasangan die....
diorang pon sepadan...
so,tahniah lah ye.....



















kate aku:dlm hati sedih sebenarnye....tapi tak leh tunjukkan kite sedih...be strong,Qila!!!

No comments:

Post a Comment