Friday, March 11, 2011

Colouring Ur Status!!!!

11 Mac 2011, Information Management Society tlh mengadakan Dinner yang bertemakan 'COLOURING UR STATUS'....
Tak paham pe bende tema die???
let me simplekn.....
Single:MERAH
In A Realitionship dibahagi kpd 2:
dlm kampus(sesame students):UNGU
Luar kampus:BIRU...


Dan aku memilih untuk pakai baju warne.....






yup..biru...
pasal aku takde baju warne merah dan aku tak suke warne merah...
bukan sebab aku in a realitionship...ok....jelas di situ...
tak tau lah pe motif diorang pilih tema camtu....
yang penting malam tu,pe yang aku nampak ramai yang pakai baju warne merah.....
ramai gak ae yang ngaku single....kehkehkeh......
tak caye aku diorang tu sume single.....
sedangkan aku yang single nie pon pakai bantai pakai warne biru,apatah lagi mereka2 yang pilih warne merah nie....
ah,lantak korang lah...status korang,korang punye pasal...
ade aku kisah???


malam tu aku gi dengan Dira,Ipah n Syuhada.....



nie sebelum pegi...at bilik dira...cantik baju mak datin sorang nie....
dira pilih warne biru...bab die dah berpunye....


yang tak boleh bla.....




mak cik 2 org nie oleh pulak bajunye same....
cume warne je yang len.....
hehehehe....kebetulan...


at dewan jumpe pulak si kecik nie.....








ramai jugak lah yang memeriahkan lagi majlis nie...
pensyarah pon ramai yang datang....
tu yang best kn.....
dan makanan die pon boleh lah tahan sedapnye....




nie lah hidangan nye....
malam tu saye western sikit ye....
hehehehe.....
die sebenarnya ikot set...aku pilih set yang nie....
set satu lagi tu nasi hujan...nasi ape ntah tu.....
tapi yang jelas aku nampak nasi tu wane warni.....nampak cam sedap...
hmmm....nyesal pilih set nie... -__-"

takpe kan.....pape pon aku tetap makan...dan kenyang...
malam tu diserikan dengan macam2 persembahan....
budak part 1 lah yang rajin wat....
part 2 pon ade gak....
tapi bile da dok lame2 nie,bosan pulak rasenye......
mane taknye,pengacara majlis ntah ape2 ntah.....
game pon ntah ape2.....
dok tanye soklan yang tak mencabar langsung...
cube lah tanye soklan cam 'siapa name perdana menteri yg pertama negara Uganda?' ke tak pon siapa yang cipta tugu negara ke...baru lah nampak ciri2 student information management kan....
hahahaha....ngarot2 je aku nie....
tapi serius,tanye lah soalan yang berpengatahuan kan...baru lah kene ngan imej IM tu....



sambil2 diorang wat persembahan,tanye soklan..kitorang pon dok makan....




makan..makan..dan makan.....



pukul 11 lebih camtu,majis pon tamat...time tu lah kitorang bergambar ngan budak2 kelas.....
pastu jumpe kak sue...weee~rindu at die...
sempat bergambar ngan die....







heeee.....sayang kak sue kan....




lastly,kitorang pon bergambar beramai2....





biase lah kan...
budak2 nie memang pantang....
hahaha...
suke pic nie...sangat2....
heeee....
nie lah first dinner kitorang....
sem lepas takde.....
so,sem nie lah kitorang nak melaram habes kan...
sem depan tak tau lagi ade wat gi ke tak kan....
huhuhu...
pape pon,aku enjoy ngan dinner IMS nie.......
peace..aku pon da penat..nak tido..
adios...ASSALAMUALAIKUM......













kate aku:rase2nye die tak datang kot...aku tak nampak pon die tadi... :(




No comments:

Post a Comment