Saturday, February 26, 2011

Don't Get Hurt,Aqilah!!

Bila tengok kawan-kawan aku dah berpasangan nie,macam best je ada pakwe nie kan....tapi aku still single...yes,i'm still single and i'm happy with my life....

Aku selalu terfikir,umur aku da nak masuk 19 tahun,tapi still takde pakwe...aku nie normal ke tidak???tak kan aku suka kaum sejenis kot???Astagfirrullah....selisih...aku normal lagi k...maybe aku lebih selesa single kot...maybe kawan-kawan aku yang ada pakwe nie,tak boleh hidup tanpa lelaki disisi...maybe diorang inginkan belaian daripada seorang lelaki....selain daripada ayah,abang,adek lelaki,atok,pakcik,sepupu lelaki dan sewaktu dengannya....
tapi aku yang single nie tak perlukan lelaki dalam hidup aku ke???
ye ke tak perlu???
abes,tak yah kahwin??
kahwin tu kan sesuatu yang dituntut dalam agama...
eh,cop3....kenapa cite pasal kahwin nie???
haishhh....

Sekarang nie da jadi trend remaja sekarang bercouple.....
even dak skola rendah pon dah pandai nak bercinta....
tapi aku tengok pada usia aku nie,da jadi macam wajib kene ada couple.....
apa function couple tu dalam hidup kita???
couple kita tu ke nanti bagi kita makan???
bagi kita duit???
or diorang ke yang akan jadi wife/husband kita nanti????


ok lah..
kenapa aku punya tajuk post aku kali bertajuk,"don't get hurt,aqilah!!"???
adalah aku terluka???
maybe...
aku akui,aku nak sangat rasa bercinta....
nak sangat...
dan aku rasa desprate sangat nak ada kekasih nie....
tapi bila aku fikir2 balek...sapa yang nak kat aku nie???
da lah tak cantik.....gemuk pulak tu...sapa nak kan...
tapi aku sedar kekurangan itu....
dan aku hanya mampu pendamkan perasaan aku nie kat orang yang aku suka.....
just suka je ae....just suka je... -__-"


tapi daripada suka tu lah,aku jadi sayang kat orag yang aku suka tu.....
lagi lah parah....
i hate that feeling...
sakit kan bila kita suka dan mula sayang kat seseorang tapi hanya mampu pendamkan je......
hanya kerana kita rasa kekurangan pada diri kita....
dan kita hanya mampu melihat dia dari jauh.....
jauh sangat....

so,aqilah...stop like someone that imposible to you get him....
apatah lagi cinta....
please stop it....
or you can get hurt....again.....

so,thats all for now...












Aku kate:tak lame je lagi....aku da nak masuk 19 tahun....da nak tua da...hehehe... =)


1 comment:

  1. too young tuk bercinta laa dik non.. dulu kak ira bercinta yg betol2 cinta masa umur 23thn.. sebelom2 nie hanya kawan tapi mesra.. bukan senang nak kenal lelaki yg betol2 ikhlas menerima kita.. doa selalu kat allah mintak dia bukakan hati lelaki tu tuk terima kamu.. dan mintak juga diberi petunjuk supaya allah bagi hint yg itu jodoh kita.. berdoa tanpa henti 5 kali sehari setiap hari, bulan tahun sampai kita temui jodoh.. mmg stress bila kengkawan kita dah bercouple tp kita masih x laku2 lagi.. kena yakin qada dan qadar yg allah bagi..

    ReplyDelete