Saturday, August 6, 2011

PUaSa!!!

Assalamualaikum....
Da lama aku tak update blog nie....
Busy yang amat sangat lah katekan...hehehe....
Sekarang ni sedang berlangsungnya Bulan Ramadan...
So,tahun nie,tahun kedua aku berpuasa di Segamat nie.....
Sangaaaattttlah best... -__-"


Okay....
Semester tiga nie,aku hanya berkesempatan untuk balik sebulan sekali...
YE,SEBULAN SEKALI...
Kau ade???hahaha....
Sememangnya semester ini aku boleh balik sebulan sekali je..
Atas-atas masalah yang tak dapat dielakkan...
Tapi tkpe...
Jangan sedih-sedih...
Jangan jiwa kacau..
Sebab dekat sini semua ada...
Yang takde cuma Mak,Kakak,Abang dan ADek-adek....huuu....


Puasa kali ni,aku banyak buka puasa sorang-sorang....
Sebabnya,roommates aku yang lain ada komitmen masing-masing...
Tapi takpe...aku tak kisah sangat...
Dugaan lah katekan...
Tahun nie,puasa dengan cuaca yang sangat 'romantik'....
Means,cuaca taklah panas terik..
Yang boleh membuatkan aku kehilangan banyak air....
Alhamdulillah...
Semua berjalan dengan lancar...
Cuma kadang-kadang tu,IMAN rasa tergugat sikit,perkara biasa je tu....
Hehehe.....


Pape pon,aku harap,aku dapat berpuasa dengan sempurna dekat sini....
Semoga aku boleh kawal segala perlakuan aku supaya tak terover....
Tu yang penting....


SELAMAT MENUNAIKAN IBADAT PUASA DENGAN SEMPURNA...

















































kate aku:yang penting,assignments makin lama,makin menimbun.... -__-"

No comments:

Post a Comment