Tuesday, August 30, 2011

Penghujung Ramadhan dan Permulaan Syawal...

Assalamualaikum....
Ramadhan sudah sampai penghujungnya...
tetapi dipenghujungnya pelbagai dugaan yang mendatang..
pertama, 26/8/2011..
dalam perjalanan aku pulang ke rumah, aku dikejutkan dengan berita tentang Mak...
Mak excident dengan lori...
nasib baik tak teruk..
Mak just cedera ringan...
Alhamdulillah...

second, 29/8/2011...
satu2nya atok aku yang tinggal, telah kembali ke Rahmatullah...
yang buat aku terkilan, aku tak sempat pon jenguk atok...
petang raya...tak sempat nak tunggu sampai raya...
takde rezeki nak jumpa atok...
sedih sangat...
:'(

raya tahun ni, memang banyak dugaan...
semoga aku dan keluarga mampu menempuh segala dugaan yang mendatang....



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..
MAAF ZAHIR DAN BATIN...










































kata aku:Al-fatihah buat arwah A.AZIZ BIN MUHAMMAD dan A.RAZAK BIN A.ZIZ...semoga roh arwah dicucuri rahmat..Amin..

No comments:

Post a Comment