Thursday, July 22, 2010

Idop Ngan Orang Baru...






Aku just nak perkenalkan roomate aku sepanjang sem 1 nie....


So,seperti gambar at sebelah nie,nielah muka2 roomate aku...dr kiri tu namenyer nur shahira bt aidi...dok at selangor..kos bisness study..yang tengah tu plak,name die fatin farzana bt awaludin...dok selangor gak..kos accounting..
yg paling kanan plak,tu hanis syakila bt zakaria...pon dok selangor gak..kos accounting...hah,nielah kawan2 pertama aku sesampainyer aku at uitm segamat nie...diorang nie sume oklah...kepale boleh layan same aku...walaupun diorang nie dok satu negeri,tapi diorang hormat aku&aku hormat diorang...kalau susah,kitorang same2 susah...kalo happy,kitorang pon same2 happy...walaupun still baru kitorang berkawan,tapi kitorang dah faham antara satu same lain...jadi takde lah missunderstanding at bilik...maybe adelah sikit2 tu yang aku masih tak faham diorang nie&diorang pon belom sepenuhnyer faham aku...kiorang sume open...takde selindung2...aku pon ade gak citer sikit2 pasal family aku at diorang...aku nak diorang tau,walaupon aku nie ade kakak&abang,aku tak berharap penuh ngan kakak&abang aku...aku taknaklah diorang terasa takde kakak&abang...coz diorang bertige nie anak sulung...tige2 kakak....so,maybe diorang akan terasa beban jadi anak sulung nie...
k,ni lak member2 sekelas aku.....sume giler2 punyer paler..wat mase nie,aku takde pape lagi masalah ngan diorang...kebanyakan aku belom rapat gi..member pompuan jer yang aku dapat...dak2 lelaki pemalu nak amek gambo...nie pon time kitorang tkde kelas...saje je anak2 dare nie sume dok at tangga...hehehehe......
dalam kelas kitorang tak pernah beza2kan status.
dalam kelas kitorang sume same jer...time blajo,same2 tak paham...tapi diorang sume nie ok...tak sombong...kalo ade pon,2,3 orang jer..
k r,aku saje jer tulis blog time pg2 bute nie...mate tak ngantok...t kalo de news yang bek punyer,aku akan kongsi at dalam blog nie...sekarang nie memang bzlah....ngan assignment,kelab,persatuan,program kolejlah...macam2lah...aku plak yang confius nak wat mane dulu...sume dah campor aduk....pening2...ape nak wat...dak u nie agaknyer memang sentiase sebok agaknyer...sampaikan aku nak balek pon tak sempat2 lagi....gamaknyer,rayer lah aku balek....huhuhuhu....sedih giler...takpelah,nie sume dugaan bagi aku....i will do the best for my future...hehehe...
kate aku:wet da nak abes...nak mintak at mak kang,sian lak...huhu..takpelah..

No comments:

Post a Comment