Monday, March 12, 2012

Final Exam Untuk Kali ke-4 -.-"

Untuk kali ke-4, aku ke dewan peperiksaan...
Nice...memang nice...
Tu maknanya da nak habis semester 4 aku...
kehkehkeh....
Tapi adakah aku sudah bersedia untuk menjawab
soalan yang entah aku tau bentuknya macamana??
Duduk kat bilik 24jam ngadap laptop,note di depan mata tapi hanya dijeling...
Dalam hati kata,takde nafsu lagi nak baca...
-.-"
Ikut sangat kata nafsu,memang ke laut lah jawabnya result kau,cik La...

Apapun,aku akan buat yang terbaik...
Ini melibatkan masa depan aku...
Takkan aku nak duduk kat bawah untuk selamanya kan...
Orang lain boleh dapat pointer tinggi,nape tak aku??
Usaha tu penting...
Doa pun penting...
Do your best, cik La...
hehe...
*motivasi untuk diri sendiri...

Time nie kene pentingkan diri sendiri...
Tak kisahlah orang nak kata kita nie sombong...
Tapi janganlah terlalu nak berjaya sampai makan kawan sendirikan...
Usaha sendiri kan bagus...
Ok,cukup mengarut di sini...
Nota dihadapan nie kalau boleh bercakap,da lame aku kene maki...
*nasib baik die tak boleh bercakap..kahkah...












aku kata:good luck untuk awak2 semua...semoga kejayaan ditangan kita bersama...amin..
*miss my HB soooo much...

No comments:

Post a Comment