Thursday, June 16, 2011

mAsALAH.....mAsALAH........

Da masuk 3 minggu kat UiTM nie......
Sem.3 yang memang terbaik sgt....
kelas hari-hari pagi....best giler.. -__-"
sejak kelas pagi nie,paling lambat aku tidur pukul 12...
kalo aku tidur lambat,maknanye esok paginye aku takkan bangun...
huuuu.....


Duit PTPTN baru masuk...
da lah masuk lambat.....tapi takpe lah masuk lambat...
daripada tak masuk langsung....kebulur aku kat sini...


tapi bukan itu yang aku nak bicara.....
the big prob ialah...
"PHONE AKU ROSAK,GILER!!!"
mentang-mentanglah duit PTPTn da masuk...
time tu gak lah ko buat hal..kan...
ni yang tak boleh terima nie...
nasib baik aku bawak spare phone....
aku memang nak beli baru..
tapi bukan sekarang...
sekarang nie duit banyak nak pakai...
buku,project assignment,bayar duit itu..ini...
haishh...
duit..duit...
sabo je lah....
ape pon tak boleh....

















kate aku:aku nak phone touch screen punye...boleh??


No comments:

Post a Comment